Trött, nöjd och stressad

Efter en lång dag med dålig mat är jag trött. Till fruskost fick jag i mig en smörgås (vitt bröd) vilket betyder att jag blir hungrig på 2 sekunder igen. Till lunch i skolan serverades rosa/grås falukorvar med pulvermos till. Låter det utsökt för er? När jag kom hem fick jag dock en bra middag.

Väl i skolan så kom vi fram till ett event vi ska visa upp för skolan och andra random. Eventet blir nog lyckat, vi blev idag indelade i grupper och jag, Jennifer samt Elina och några andra hamnade i scengruppen. Vilket betyder att vi kirrar scenen inför eventet, hur bra är inte det då? Hur bra som helst!

Sedan var det Historia och vår lärare säger till mig, Emma och Jennifer att stanna. "jag vill prata allvar med er tre!" Gissa om jag blev rädd? Min första tanke var "Vad tusan har vi gjort nu då?" Men sedan kläckte hon ur sig. "På er senaste uppgift ni fick av mig, fick ni tre siffrigt betyg. MVG." Gissa om jag blev nöjd, efter allt slit med den uppgiften blev jag något nöjd!

Men trots den goda nyheten är inte kriget över. Jag har tio uppgifter till att klura ut innan jullovet. Det känns väldigt jobbigt. Varav två av uppgifterna är tal och ett av dem är nu på torsdag (!!!!!!!!!!!) Jag hoppas jag klarar av detta, efter ll motstånd nu i höst så hoppas jag att det blir bättre till vårterminen. Men då är det ännu ett problem. Vi ska ha praktik i 8 veckor och jag har ingen praktikplats. Nog om mina problem och allt.

J, tack! Du räddade min kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0