The worlds greatest



Kanske är det så? Det är så. Du är min bästa vän. Jag älskar dig.

Många har en person de litar på till 100 % och älskar mest. En sådan person som alltid ställer upp vilket som. En person som hjälper till fast den egentligen inte kan eller vill. En sådan person finns det inte många av. Tänk dig en värld utan en person som gör ens liv lättare. För mig skulle inte livet fungera. Men Emma, hon gör det för mig. Jag vet inte vad jag ska kalla det mer än äkta vänskap. Om inte jag hade börjat på GUC i Uppsla hade jag aldrig träffat henne, så även om skolan är dålig och vi inte gör det som GUC har sagt att vi ska göra så har jag träffat den tjej som alltid kommer att vara in bästa vän. Emma Olsén, henne skulle jag kunna jämföra med hundra miljorner ton diamant. Hon värd mer än vad jag någonsin kan få tag på. Jag är så glad att jag har henne. Jag älskar min allra bästa vän mest! Inget kan ta dig i från mig, älskling!


Kommentarer
Postat av: Din föralltid

hemsk bild, men jag ällskar dig mest!

2009-12-08 @ 18:25:26
URL: http://emmaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0