Something about christmas time

Idag har jag inte pluggat en ända minut. Men innan jag somnar senare ikväll ska jag göra klart en läxa till Religionen. Men innan dess blir det nog en och en annan film, ska även övningsköra, hämta Simon som är hos en vän.

Det blir väl ungefär min kväll. Lugn och skön.

Jag vill ha snö. Ge mig snö. NU! Jag vill bara känna att "nu är julen här!" Men det går ju inte utan snö. SNÖA då. Men en god nyhet. Nästa vecka = snö. Pappa berättade det (jag är dålig att kolla på nyheterna, det är så tråkigt) imorse och gissa om jag blev glad?



Tänk tillbaka. Tillbaka till tiden i högstadiet. Hur kul hade man inte? Det var perfekt. Jag saknar den tiden. Jag saknar min skola, min klass och alla er. Speciellt ni i min klass som gick både i A och B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0