New Year

Ja. För det första. Vad händer på nyår? Är det någon som vet? Jag och mina brudar vet absolut inte vad vi ska göra. Kanske blir middag hos Heidi, kanske inte?
Det är lite luddigt det där.

Hur som, jag vet inte ens vilken klänning jag ska ha på mig. Åker nog till stan med 3 knäppisar idag för att skaffa mig en. Och en fråga... Varför är nyår så förbaskat översattat? Nu blir det nog många sura miner, men det är sant. Alla ska ha dyra, fina klänningar typ som balklänningar. Why?

Nu de senaste dagarna har jag varit lite off. Men har faktiskt inte suttit vid datorn. Har haft Mr. Big toe här.
Nu ska vi som sagt snart iväg så det känns som att jag faktiskt skulle behöva skynda mig. Jag är totally ofixad.

Men en sak innan jag lägger ut detta inlägg.
Jag saknar Emma så jag håller på dör!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0