Möbeln i Tierp

Igår bar jag iväg vid halv 2, mötte upp Emma i Tierp och åkte till Jennifer. Där blev det middag, förfest och en massa spel. Vi har alltid så mycket spel och tok för oss. Himla kul det där. Efter ett x antal röj i J's pappas lägenhet så tog vi bussen in till Tierp och fortsatte vårt festande.

Kvällen var helt okej. Möbeln (ett ställe i Tierp) kanske inte är min grej, trots det så hade jag rätt kul. När fötterna tog emot så blev det en paus. Vi satte oss och spelade 'sanning och konsekvens' med en whiskey flaska. Jag tror alla möjliga var med, och det var roligt. Emma njöt nog mest. Eller? ;)

Klockan 2 stod mamma parkerad för att hämta upp mig, Emma och Jennifer. Då blev det hemgång men somnade inte fören halv 4 ungefär. 

Stackars Emma som skulle upp och jobba. Vid nio vaknar jag av att Emma och Jen håller på sminkar sig och fixar sig. Förstår inte hur Emma orkar jobba i 8 timmar efter en lång natt. När dom sedan åkt vid halv 10 gick jag och sov igen. Klockan 12.50 ringde Joel och väckte mig. Trött tjej?

Efter det har jag bara segat framför tv:n. Och det ska jag också fortsätta göra resten av kvällen.

_______________________


Det går till och med bättre än vad jag trott. Jag är så taggad.  


Kommentarer
Postat av: Miss Em

Hur kommer det sig att man alltid läser i era bloggar att jag har roligast? :O hm, konstigt...

2009-12-27 @ 10:53:09
URL: http://emmaolsen.blogg.se/
Postat av: jen

haha , det stod ju iaf inte i min denna gång ;)

Jag glömde den LILLA detaljen :)

2009-12-28 @ 12:49:15
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0