LAT SOM ETT AS, NOG MED DET

Idag har jag vaknat i tid. Typ åtta eller något sådant, åt äggmacka till frulle med min underbara pojkvän. Drog iväg till Uppsala för att åka till läkaren, allt gick bra så jag föreslog IKEA dock hatar Joel IKEA, don't know why... Eller han säger att det är för stort och för mycket saker, tror inte han förstår grejen med att flytta ihop med mig. Jag älskar stort och för mycket saker. Aja, nog om det. Sen var jag iväg till jobbet på möte, tog en cheeseburgare påvägen hem och sen har jag fastnat lite framför Gossip Girl, även skaffat Twitter?! Jag som knappast klarar av min Blogg eller min Facebook. Hur ska detta sluta? Dock kanske det är lättare att twittra? (sbko_) heter jag. Tönting jag vet, men allt var redan taget... (Konstigt Sandra? Du är liksom sist med att skaffa Twitter. Oups, pinsamt liksom. NOT...) haha, JA för er som undrar om jag är uttråkad. Joel har fotbollsträning och jag försöker besälla en Iphone. VAD ÄR BÄST? Please help.
Hur som, nu blir det andra bullar i mitt liv. Inte bara vanliga torra äckliga kanelbullar. Nerå, driver.. Jag får troligtvis en lägenhet snart, så Sandra flyttar hemifrån, Sandra kommer jobba 24/7, träna när timmen finns ledig, umgås mycket mera med mina vänner, min pojkvän och min familj och mera sunt. Mindre godis, fetmat och serier. Det som jag älskar.. Men har kommit på att jag älskar mig själv och dom runt mig mer, så kan bli ganska lätt att släppa allt som gör människan fet och ful. I sommar, hur ska jag se ut. Vad är mitt mål? Det ska jag absolut komma på. Men det jag vet är att från och med imorgon är det INGEN bokstavligen INGEN som ska frästa mig med gotti för kl 00.00 i natt lägger jag av med allt skit. OK? Bra!
Fan vad tatuerings sugen jag är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0