ENCHILADAS

Måste bara medge att enchiladas måste vara den godaste maträtten just nu. Kan typ äta ihjäl mig, när jag ätit en och är as mätt kan jag trycka en till bara för att det smakar så fruktansvärt jäkla gott! nomnomnom!

Sitter nu och laddar upp 618 bilder på facebook, och innan ett album med 200 bilder. Känner att jag har valt ut bra med tanke på att det var över 5000 bilder.. Duktig flicka!

Idag har jag varit med mamma och morfar i tierp, åkt till hedesunda med mamma, sofia och kevin (sofia och mamma köpte blommor medan jag och kevin tog en lång promenad) hem lagade mat, la in bilder på facebook, massa kaffe, saknar min pojkvän, vill flytta, telefonsamtal, nu kollar mamma på eurovision song contest (vilket jag hatar) så jag sitter vid datorn. Hehe. Annars en as nice dag. Imorgon blir det shopping för min och mammas del, sen på kvällen ska jag försöka slita hit en vän :)

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0