DREAMS

Har inte hunnit skriva på tusen år för har jobbat sönder.. Jobbade över 30 h här om dagen, så igår var jag ledig. Har aldrig varit så skönt!

Men idag lägger jag upp massa Thailands bilder på facebook. Vi får se när dom ramlar in här, om det gör det men kanske någon enstaka. Nu vill jag tillbaka till värmen och friheten. Saknar det fett mycket asså, pallar inte vara här i slaveriet. Haha! Nej, men sömn skulle vara nice.

I sommar vill jag till London, USA i höst och Thailand och Australien i vår. Tror jag inte har något annat val än att jobba.... Mina drömmar måste gå i uppfyllelse. För lever jag inte mina drömmar kommer jag leva i ångest. Thats it! Min största hobby är resa och ingen kommer någonsinn få ta det ifrån mig. Gamla tanter och gubbar förstår sig inte på mig, men vet ni vad? Bara för ni aldrig gjorde som ni ville betyder det fan inte att jag måste leva som ni gjorde. Så det så!

Nej, nu ska jag njuta av värmen, musiken och mitt glas med svart kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0