ÅKER BUSS FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA KUL

Eller inte, men måste ju för får ju aldrig lägenheten någon dag, vill flytta nuuuuu!
Hel dag på jobbet, kul och jobbigt. Men så brukar väl vanliga jobbdagar se ut. Nu sitter jag på lantis bussen ut till Joel. Och måste bara säga att jag blev så sjukt taggad att börja träna när jag såg en bild på min äldsta syster. Hon vägde 104 kg förra januari ochnu skulle jag tippa på 50 kg. Hon har inte bantat eller något liknande, bara tränat. Så sjukt bra! Så nu ska jag börja utnyttja mitt gymkort lite mera, imorgon åker jag och tränar innanjobbet vill medge att jag måste gå upp 5 då, är inte jag duktig? Nu jävlar ska jag vara fit som i höstas. Inte gå runt som ett fetto på det här viset, fan det funkar inte. Så jävla osexigt! Tur att jag redan har pojkvän, hehehhehe.
Nej nu ska jag planera lite i min kalender och dunka hög jävla musik. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0