Vad ska alla göra imorgon?

Nyår hit och nyår dit. Vad tusan ska alla göra?

Min outfit är klar, drickat är klart, vännerna är förhoppningsvis på G, middagen blir av hos Heidi. Men vår absolut största fråga är... Var händer på kvällen. Vart ska vi supa in vårt nya år?

Det gäller ändå att ligga i. Idag måste jag fixa hår, hud och naglar. Imorgon måste jag fortsätta min fix-krets. Jag måste finslipa. Håret, naglar, smink, kläder, smycken allt ska vara i nyår style. Vid 4 tiden ska Emma och jag befinna oss i Tierp för att bli upphämtade av Jennifers fader, som vidare skjutsar oss till Heidi. Där blir det middag och massa tokiga spel (som vanligt). Det är nog min grej. Spel. Sen mot midnatt, mot tolv slaget. Vad fan händer då?

Det finns några funderingar på vad som kan hända.
1. Frysa ihjäl i Uppsala, vilket menas gå runt och bara gå. Tror jag. (Vet egentligen inte något annat om det)
2. Kanske utgång?
3. Hemma fest? hos?
4. Bond fest...


Ja. Eller vad tror ni? Vad kommer att hända detta nyår?
Något jag vet. Det är det kommer bli lyckat hur som. Jag kommer i alla fall att vara med dom jag älskar.


Mina bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0