Gårdagens beach party

Igår blev det utgång med syster. Vi hade roligt. Dansade, drack och hade kul. Det är roligt att få komma ut med henne, dansa av sig lite med syster min. Inte illa det inte. Mamma var så snäll att hon skjutsade dit oss och hämtade oss. (Vi älskar dig mest i hela världen!)
Det var inte många som var "beach klädda". Läste på deras hemsida och där stod det att folk skulle komma i bikini och badshorts. Fanns det mycket sådant? Nej. De som arrangerade festen var inte ens beach klädda. Konstigt folk i Gävle. Haha.
Hang loose var inget för mig. Visst jag hade kul men det var inte lika kul som Heart Break. Hade aldrig varit på Hang loose innan, men någon gång lär väl vara den första och jag anser att det var min sista gång där också.
Hur som haver, när jag och Sofia hade skakat rumpa tillräckligt så kom mamma och hämtade oss, det var runt 2. Sen när jag kom hem somnade jag högst på 5 minuter. Snacka om trött tjej.

Bilder kommer senare, när syster min skickar dom.

Idag så blir det en lugn dag, jag ska städa hela huset, mitt rum är kaos! Jag blev tokig igår när jag skulle välja kläder, så jag rev ut hela garderoben. Vilket betyder att man inte ser en liten golv fläck. Kul. Men men. Perfekt att städa idag på dagen i alla fall. Då har jag något att göra plus att Joel kommer i eftermiddag, så kanske är bäst om man är klar då så slipper han hjälpa till ;) Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0