JUST NU VILL JAG INTE VARA JAG

Vill inte att det ska behöva vara såhär. Vill inte att du ska lämna oss. Vill inte behöva vara med om detta. Vill inte att det är dags. Vill inte att detta är möjligt.

Det är mycket jag inte vill just nu, jag vet. Men jag måste ändå för det finns ett ting som slår allt det där som jag inte vill. Jag vill inte att du ska lida.
Därför ska jag hjälpa dig. Jag kanske borde ha gjort det för längesedan förlåt att jag varit självisk. Förlåt att jag varit feg. Förlåt mig! Imorgon ska jag och veterinärerna hjälpa dig. Kommer kännas konstigt, tomt, tråkigt, ledsamt framförallt. Med den sista refrängen var slut för längesedan. Min sötaste lille älskling. Min lille gubbe. Muffin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0