NEMAS PROBLEMAS?

Medan alla släcker ned lampor och kryper till kojs så kan jag med gott samvete sätta på en bra film och gosa ned mig och även vara vaken hur länge jag vill. Det här med "sommarlov" är ingen dum idé, nog för att jag inte har något sommarlov egentligen men tänker unna mig ett några veckor. He he.

Just nu sitter jag och läser mina papper om sommarkurser som jag ska läsa. Trodde dock inte de skulle vara så länge som de gör. Känns lite jobbigt att "plugga" på lovet. Men det är mitt val och jag ville läsa dessa kurser nu för skulle nog aldrig orka senare. Hur som, jag trodde de skulle hålla på i ca två veckor. Men nu när jag sitter och läser i pappren så visar det sig att det är ca 4 och en halv vecka. Jag håller på att få spader. Nu gäller det att planera in allt i detaljer. Hur ska jag hinna med allt? Jag ska plugga, jobba och åka bort. Nästan samtidigt. Hoppas verkligen att jag bara kan tenta av mina kurser för jag pallar inte plugga, jag ville nog förr men ångrat mig. Smart Sandra, smart!

Jag måste tänka på annat en stund. Känner att det blir lite mycket att försöka hålla koll på allt nu. Så en film och lite småtti gott skulle inte vara fel.

Hoppas alla har haft en bra dag. Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0