MIDSOMMAR '10

Jag har haft ett fantastiskt midsommar med mina bästa i år. Det började med att jag tog mig till Tierp, där jag mötte upp Jennifer och vi åkte till Uppsala där vi mötte upp Matilda, Anneli, Jenny, Sandra och även Emma dök upp efter ett tag. Jag och Anne badade fötterna i en fontän. Fräsch. Jag vet. Men lika mycket piss som i en sjö. Jag lovar. Hur som, vid två tiden rullade bussen iväg till Östhammar, hem till Elina nämnligen. Elina fick blommor av mig som dock var vissna när hon fick dom men bra fina när jag hade plockat dom. He he. Hos Elina fixade vi oss lite småtti och sedan gick vi ned mot hamnen där vi åt massa god mat, jag styrde upp 5-kamp, vi lekte massa andra lekar och tokade oss tills klockan blev nio. Då begav vi oss tillbaka till Elinas place. Drack och hade det trevligt där till klockan var ca 11. Då kom taxin och hämtade upp mig, Madde, Emma, Jenny och Elina och vi åkte vidare till Öregrund. Alla andra tog bussen.
I Öregrund hade vi det jätte mysigt och kul. Ja. Precis. Kul. Vid tre tiden tog vi bussen hem till Elina.

På Lördagen jobbade jag natt, så kunde inte hitta på något då.
Igår jobbade jag och idag jobbade jag, men tackar Gud för att jag är ledig i två dagar i streck nu.


Gör jag något fel? Vad är det som ligger i kläm? Vill du inte? Varför inte säga något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0