Fullsatta dagar

Går upp vid 6 tiden på morgonen, åker till skolan är där till ungefär 12 då beger jag mig till jobbet på dirr och kommer hem mycket sent om kvällarna. Jag som sa att jag skulle ha mitt sista sommarlov. Men icke. Dum som jag är och väljer att plugga två kurser efter studenten och allt. Men men, så ligger det till. Från skolan får jag läxor och uppgifter att göra. I matten ska vi räkna ett kapitell om dagen, för att det är en intensivkurs och allt ska bli klart på några veckor. Panik. Eftersom jag har varit borta en lektion kan ni kanske gissa vad jag har att stå i? Jag kan tala om det. Ca 50 uppgifter och jag läser även Engelska och därifrån fick vi en bunt läxor. Rolig tisdags kväll jag kommer få. Men tackar för att jag är ledig från jobbet onsdag och torsdag.

Imorgon blir det skola och sedan gå på stan till ca 17. Möta upp bästis Em, som jag inte träffat eller hört något ifrån på nästan en vecka. Helt otroligt! Nu märks det att jag har fulla dagar. Har inte ens haft tid att prata med min andra halva.

På torsdag ska jag och två grisar till Arbetsförmedlingen vid 13 tiden på ett möte. Efter det åker jag vidare till Östervåla för att gratta Joel som blir 19 bast. Grattis i förskott Big Toe!

Nu ska jag knåpa ihop lite material inför att plugga matematik. Låter det intressant? Inte det minsta. Men hoppas alla haft och kommer ha en underbar dag/kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0