Absolut EXPO

Nu var den sista lektionen på GUC - Expo avklarad. Jag kommer aldrig mer ha en lektion här igen. Det är sorgligt. Jag har varit så irriterad på alla lärare, trots att de är helt sjukt dålig personal kommer jag sakna att klaga och gnälla på alla lärare. Det var liksom en grej som hörde hit. Nu är det bara slut. Tråkigt!
Ingen i klassen är här förutom jag, Emma och Jennifer. På fredag tar vi studenten, det är helt sjukt! Jag vill vara 18 livet ut, nästan så man börjar känna sig gammal..
Klockan 14 är det fotbollsmatch, lärare mot treorna. Och det sägs även att en tjej och en kille ska springa nakna över fotbollsplanen. Sinnes!
DET ÄR TOTALLY ÖVER NU. SKOLAN TAR SLUT IDAG :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0