Sometimes you gonna have to lose

Igår blev det massa mys hemma hos Emma, med kladdkaka, glass och varma bär. Hur gott låter inte det? Sedan blev det bara tv, film, tjejsnack och så. Inte dåligt en fredags kväll. Idag klev vi upp några minuter över åtta för min käre vän skulle jobba. Innan hon började gick vi till hemköp och köpte oss en aning massa onyttigheter. Som t.ex. mjölk choklad, harebollar och mjölk. He he. Idag blir det bio med Joel. Sedan ikväll, vad händer då tro? 

Men just nu står det en tönt här framför mig och lagar mat. Kaske borde jag hjälpa till lite? Detta är min svullo-helg så gissa vad som serveras? Friterade pommes frites, ost schintzel och grönsaker. Gött det. He he. Ikväll blir det nog mer onyttigheter till bion. Inte dåligt det inte.

Nej som sagt, nu måste jag hjälpa till.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0