Jennifer och jag ska på fiesta = galen natt

Nu har vi grillat hamburgare hos Falk. Det blev en massa tokigheter i snön, vi drack jägermeister och ja var allmänt tokiga. Det gillas.

Ikväll blir det först förkrök med ca tio brudaar och sedan party hela natten lång. Lagom så att Jennifer orkar åka 6 timmars bil imorgon till sin stuga i Härjedalen. Ha ha. Jag tar bussen hem och sover då istället.
Men ikväll så blir det nog kul, jag är taggad vilket är ett stort plus!

Jennifer är allt för bra! Puss på dig.





Lite smått härliga bilder. Vi har typ tio tröjor, tre byxor, inget smink och ja ni ser ju hur snygga vi är.

Hur som, nu ska jag fixa lite här.
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0