I know, i know

Som ni kanske ser har jag inte skrivit på några dagar, det har och göra med att jag känner mig totally död. Förr var det skolan som tog kol på mig, men nu är det praktiken. Dock är det förbannat skönt att slippa alla dessa uppsattser, prov, inlämningar hit och dit men att inte se mina kära klass kamrater är lite pain. Jag saknar Emma galet mycket. Har inte träffas sedan helgen och knappt pratat, det är inget annat än att jag är död, eller snarare trött och sliten. Jag kanske har mycket att skriva om nu när jag inte skrivit något inlägg på nästan en vecka. Så ja. Kan kanske skriva lite om min helg och några dagar på praktikplatsen.

I fredags var jag med Emma. Vi mös, åt gott och mös ännu mer.
Lördagen började med en dag i Uppsala med Maria, Lasse, Josef och Mandis. Vi åkte till Gränby, sedan vidare på marknad, sedan "stor" shopping på ICA maxi, mc donalds sedan till och hämta Emma efter hon jobbat under den tiden. Hemma hos Emma blev det fix och trix inför partaj i österbybruk. Min sminkning blev kanon, dock har jag ingen bild på det. Men nu vet jag vad min favorit är. He he. Är det nu jag ska skriva det jag alltid skriver efter fest med sällskapet av Emma? he he, jag tror nog det. Den som hade roligast var garanterat Emma. (HAHAHAHA.) Jag, Emma och Jennifer åkte på spö kan man säga. Jag blev slagen, Emma gjorde illa lillfingret och Jennifer blev knuffad. Lyckat att vi hamnade mitt i ett bråk. Vi skulle kuta där i från men hur långt hann vi? Vid 3-4 på natten hämtade Lasse oss. Gissa vad som erbjöds hos Olsens då? Chips och dipp. Så det fick det bli. Film, tjej snack och gottis.
I söndags åkte jag till Joel, vi hann inte med allt för mycket. Pratade, gjorde yogaövningar med hans moder, hehe. Då kom jag på att yoga inte var något för en stel pinne som mig. Eller så är det just det jag behöver? Hm. Men hade i alla fall det jätte mysigt och trevligt.

Sedan började praktiken.. Jag har en jätte bra praktikplats, jag tycker verkligen om den jätte mycket men efter åtta timmas jobb är jag döslut när jag kommer hem. Tur att jag trivs och sådär.

Om åtta veckor blir det nog bättre här på bloggen. Kommer nog försöka få in ett-två inlägg om dagen men mer kan jag nog inte trycka in.

Nu ska jag nog kolla lite på tv.

Hoppas alla har haft och kommer ha en fortsatt bra vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0