Alla hjärtans dag idag då. Jag har kommit på en mycket fin melodi med familjen Larsson, HAHA! Och grillat korv ute vid en sjö och även åkt skidor. Nu väntar jag på att Emma ska svara om hon ska bort eller inte, hehe. Om jag inte ska hem dit ska jag nog bara sitta hemma ikväll. Kanske en film? Kanske något annat?

Hur som helst. Imorgon är det måndag igen och praktiken sätter igång.. Eller? Nej, just det gissa vem som är ledig? Det är nog jag det. He he. Underbart skönt.

Emma Olsen, om du ser detta. Hör av dig. Jag vet fortfarande inte om du ska bort, hehe. Älskade vän :)

Det ser ut som jag haft en lovande dag i alla fall. Dock saknade jag Emma, jag vill träffas! Punktslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0