Bara för att jag har världens bästa Emma

Jag har pluggat idag = duktig tjej. Både Historia och Religion. Ändå är det så jäkla mycket kvar att göra på det. Förstår inte alltså. Men hur som, imorgon har jag sovmorgon till 10.20 så om jag gör en repris från förra natten (pluggade sent in på natten) så blir jag kanske inte lika trött. Eller så sover jag ut idag så jag orkar plugga imorgon, för idag är jag då int klar. Hm svårt det där.

Efter ett samtal idag med Emma känns allt mycket bättre, bitar som varit borta har nu trillat på plats. Hon är bäst min Emma. Det kan bli svårt att slå hennes nivå eftersom hon är spetsen på mitt torn.
Jag och Emma är som piff och puff, eller jing och jang, eller kanske ett pussel. Vi måste vara ihop. Utan henne skulle jag dö. Bokstavligt d-ö!





Äkta vänskap, kärlek och en underbar, en underbar Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0