Om jag inte hade dig...

... vet jag inte vart jag hade varit nu!

Jag förstår faktiskt inte varför vi gled i från varandra förut. Du är min bästa, det är ju du och jag. Jag förstår inte. Men jag är så glad att det är vi två igen. Det finns ingen som förstår mig så bra som du, det finns ingen som bryr sig så som du gör. Jag kommer alltid älska dig min smula.

Det du fick veta idag var ingen bra sak, men du vet hjärtat att jag alltid finns här för dig. ALLTID. Nu, idag, imorgon, om en vecka, om en månad, om ett år och om 70 år. Jag ♥ Dig.
Emelie Lindsten, min älskling. Allt kommer bli bra igen, du är stark. Den starkaste och ärligaste jag känner. Du klarar av allt. Gissa varför jag säger att du är bäst? Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0