Vakna med panik var något nytt.....

Jag har aldrig kännt denna känsla som jag hade när jag vaknade imorse. Jag var varm, blodet pumpade på i 1000, jag tänkte på skolan det första jag gjorde, jag fick ångest över att jag har pluggat så dåligt under praktiken.. Jag kan inte förklara så bra men det var hemskt.

Det första jag gjorde när jag vaknade var att skriva upp precis alla prov/inlämningsuppgifter/ uppsatser som är i April/Maj som jag vet nu. Det är 14 stycken. Paniken lugnar sig precis inte. Om två månader ska allt vara klart då tar jag studenten. Känner på mig att detta kommer bli en förtjusande vår. Eller vad tror ni?

Just ja, allt det jag skrivit om mitt projektarbete i ett block. Flera sidor är borta. Blocket är borta. Fan vilken jävla tur jag har jämt. Underbart!

Nu är det dags att plugga!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0