Totally amazing

Vädret håller i sig. Jag bli så fantastiskt glad. Det är underbart. Nu vill jag bara sjunga, hoppa runt och skratta. Inte riktigt men näst intill.

Alltså, någon som har en HTC mobil och fattar den? Jag fattar nada. Det värsta är nog att jag inte fattar hur man överför saker, såsom bilder och musik till datorn. Jag har aldrig använt minneskort i den, för mitt är inte hemma här men nu finns det inget minne alls! Helt seriöst, jag kan inte ens ta emot ett sms. Det här suger ju get-balle. Nej usch. Men det är ruttet. Om det är någon raring som är god nog och kan. Hjälp mig mer än gärna.

Idag ska jag plugga matte, ovanligt va? Inte direkt. Men fan vad less jag är på att ha apu, plugga och inte gå i skolan. Apu är totally onödigt. Inte många dagar till studenten... PANIK! 

Nu ska jag äta, sen plugga och ska försöka hinna träna lite också. Hoppas alla har en bra kväll!

WOW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0