The funeral

Hur bra dag är detta då? Det snör, mitt hår är år helvete, jag måste plugga varje minut som finns. Jag orkar inte. Det här suger. Alltså förstår ni? Det är snöstorm och nästa vecka är det sista April. Vilket betyder picknick i parken. Grilla och vara utomhus. Verkar alla planer gå i uppfyllelse? Inte direkt. Det är totally sjukt.

Hur som, igår var Emma här med mig. Vi pluggade, eller hon hjälpte mig mest med matten och sedan färgade hon mitt hår. Färgen räckte inte så klockan 21.45 åkte vi till Tierp och köpte en färgning till. Klockan 00.00 var vi klara. Resultatet är förjävligt. Jag håller på att bli tokig. Jag ser ut som en gris. Hur ska jag någonsinn kunna gå ut? Har dock beställt tid hos frisör, tiden är nästa vecka. Den 28e.

Emma åkte nyss, vilket suger. Jag vill ha henne här nu när allt suger. Allt suger. Allt suger. Allt suger...

Nu ska jag äntligen plugga lite matte, som är SÅÅÅ kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0