Skola till klockan NITTON!

Sitter i skolan och Emma, Jenny och Jennifer är nog dom töntigaste jag vet. Ha ha. Men nu är jag bra trött, vill bara hem. Jag är hungrig, trött och hungrig.
Ikväll ska jag vara med Joel. Det blir nog film och skulle även ut på en promenad. Får se när jag kommer dit.. Klockan hinner väl bli nio.
Längtar tills imorgon. Först och främst ska jag färga mitt hår (ÄNTLIGEN!!!) och sedan ska jag få vara med min älskling Emma. Dock blir det mycket plugg för våran del. Men vi hinner nog med att mysa med.
På torsdag kommer det två grisar hem till mig och på fredag är det valborg. Då blir det först stan, champange frukost och sedan picknick. Sedan hem till mig och grilla och sedan party.
Det kommer nog bli en lyckad dag/kväll.
Förra Valborg. Jag och Bästis.

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

<3333333

2010-04-27 @ 16:49:35
URL: http://emmaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0