GLAD PÅSK

Långfredagen firas med min släkt. Vilket betyder att jag måste städa och fixa i ordning mig, hjälpa till med maten för klockan 16.00 kommer dom. Oboý nu blev det bråttom.

Igår så var det en mys-torsdag. Inga påskkärringar kom och ringde på dörren heller. Tråkigt! Men jag, mamma och Joel kollade på film och alla somnade. Emma ringde och pratade skit och jag trodde hon grund lurade mig, men inte då. Det var en mycket bra nyhet, eller hur man ska säga. Hehe.

Joel åkte hem för kanske en halvtimme sedan, och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Vet ni vad det värsta är? När Joel kommer hit och hälsar på är han hellre med mamma än med mig. Dumma unge! Haha.

Just ja, städa var det ja..

Ha en bra påsk!


Kommentarer
Postat av: Joel

haha snacka inte skit ;)

2010-04-02 @ 16:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0