Första skoldagen på tio veckor

Idag vaknade jag vid 6. Totally död. Dock har jag längtat till skolan som en tok! Som jag tänkt mig var det mycket bättre. Vill däremot inte ta studenten om 5 veckor och om 4 veckor ska jag ha tentat av 3 kurser, gjort runt 5 prov och 9-10 uppsatser. Det gör mig ganska lycklig med tanke på hur lång tid jag har på mig. He he. Eller inte. Fy fan vad stressad jag är. Om jag fick gå i skolan ett år till skulle jag bli glad men ändå inte. Eller skolan är nog min grej. Jag ska inte jobba...

Hur som helgen har varit perfekt. Blev krogen i lördags med Emma och Jennifer. Mötte även upp Jenny, Sandra, Annie och Matilda i Uppsala och vi befann oss på V.I.P vilket är ett mindre ställe. Hade roligt men lokalen är minimum. Hur som, det var fantastiskt och speciellt mot slutet. Då när vi skulle hem, låter det kanske ovanligt? Det är ju alltid så. Hehe.

Kanske dyker upp några bilder om jag hittar några, annars inte. Logiskt.


Måndag: Skola, plugga och film.
Tisdag: Skola, plugga och film.
Onsdag: Skola, vara med Emma.
Torsdag: Skola, plugga och film.
Fredag: Skola, mysa med en gris.
Lördag: Mysa med Emma och Jennifer.
Söndag: Plugga.


Men nu måste jag plugga.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0