Finally är det slut

Jag trodde jag allvarligt skulle dö i natt. Eller att det var någon som försökte döda mig? Jag kände att jag blev skjuten, eller jag hade så ont. Jag har dock aldrig blivit skjuten. Men fyfan. Det var hemskt. Hela dagen i dag har varit en katastrof. Vetekudde och receptbelagda smärtstillande har räddat min dag. Helt otroligt.

Men jobbet gick bra, sista dagen idag. Skönt. Men jag kommer ändå sakna det. Det kändes rätt men ändå fel. När jag slutade fick jag ett presentkort på 500 :- av Kicki. Inte fel. Nu ska jag nog handla den berömda klockan på 3 papp. Jag ääääälskar den!
Mamma hämtade mig efter jag stängde och överraskade mig med att vi skulle äta Kinamat. Vilket var en underbar överraskning. Nu är jag hemma igen.

Ikväll ska jag ta det lugnt och ladda inför en skolvecka. Imorgon har jag en tid beställd för hårfärgning. ÄNTLIGEN! Och sedan ska jag träffa Emma. Har vi sagt i alla fall.



Ge mig sommar, sol och Hultsfred så blir jag (kanske) nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0