Det trodde jag aldrig..

Som vanligt är livet som bäst när grisen är hos mig. Vi hade också en fantastisk bra dag/kväll. Och gjorde en massa tokigheter, vilket passade in. Vem behöver inte det? Alla behöver det. Hon är fantastisk min Emma. Idag vid halv 3 åkte hon.

Då, vid halv tre skulle jag sätta igång med pluggandet, men när jag slog på tv:n var det en bra film på och då såg jag den som slutade fyra, klockan fyra började Top model så då såg jag på det och sedan närmare halv 6 började jag plugga matte, vilket inte är min grej. Det är fantastiskt svårt och jag är hjärndöd. Inte så bra. Men hur som jag räknade en sida sen orkade jag inte mer. Kanske ska lösa några till uppgifter innan nästa film sätts in i dvd:n.
___________________________________________________________________

Jag vet inte om jag är glad eller ledsen, men det känns fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0