Grattis älskade far

Idag försov jag mig fruktansvärt mycket. 06.30 går bussen och jag vaknade 06.05. Något stressad, på med kläderna, kamma håret och göra iordning frukost, sminka mig och borsta tänderna. Jag hann allt utom äta frukosten så det gjorde jag på bussen. Jag måste lära mig gå upp i tid.
Dock slutade vi tidigare idag, 12 istället för 17. Lovely!
Så nu sitter jag här och dricker mitt goda tea.

Grattis pappsen, hoppas du får en bra dag med gott fika som jag och mamma bakade igår och att du blir nöjd över dina presenter. Jag älskar dig.


Dock är detta inte världens bästa bild på mig och pappa, men jag vet inte hur man anväder en scanner och bilden var i ett fotoalbum så jag gjorde mitt bästa i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0