BIRKA PARADISE

I fredags blev det massa mys med Emma. Eftersom mamma och pappa var på julmiddag och Simon var hos Elina så fick vi en bra hemma kväll, bara vi. Men till Idol kom bror min hem. Vi åt chips och dip, och sjöng med i Idol. Dom sa, Calle åker. Jag sa, Mariette åker. Som alla som kollat på avsnittet vet att jag hade rätt. Och jag vill bara tala om för er gott folk att Erik Grönwall är bäst. SÅ bäst!  "VART ÄR MIN BOMB?! om jag hade den här hade jag sprängt hela stället i luften." Säger Anders Bagge. Dö skön!





I går. Ja mina vänner, var gjorde Sandra igår? Just det ja. Hon var ju på kryssning med Emma, Ellinor och Jennifer och hade en underbar kväll. Hela natten lång festade vi, drack goda drinkar och dansade och mycket mycket mer!

Idag fortsatte dagen på båten. Vi gick upp åt en utsökt frukost och sedan shoppade vi i tax freen, packade ihop och strosade runt. Vi kollade på karaoke, drack cider och kollade på dans. Mycket trevlig resa måste jag säga. Många roliga personer och vi hade underbart.
Bussen hem gick vid 16 tiden, och vad ska vi kalla den bussresan? Crazy grannar. Ja. Vi döper resan till Crazy. Men vi hade roligt för det. Haha. Nu har jag varit hemma ett tag, och tryckt i mig mat har jag precis gjort också. Nu måste jag vila ett tag.

Om ett tag kommer bilder rulla in här på bloggen. Håll utkik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0