Nu kanske jag inte var riktigt ärlig...

Jag skrev att jag var motiverad till att göra talet. BULL SHIT! Jag hatar tal, mer än någonting.. Jag vet inte hur fan jag ska bete mig för att komma ihåg! Hur gör man? Snälla tipsa om du vet.

1. Stödord suger! Man kan inte komma på vad fan det ska vara när man ser det där jävla ordet.
2. Läsa innantill! BRA! Man slumrar, har blicken i pappren, och får inte fram rätt ord.
3. Att se allas jävla ögon bara glo på mig? Det är hemskt.

Bara så ni vet. Jag är en pratglad människa, pratar gärna med vem som helst MEN. Låt mig skippa TAL!

Ångest, ångest.... ÅNGEST!!!
Nästa vecka. Tal. På TIO jävla minuter. Det är sjukt... Så sjukt!

Jag hatar TAL!

Kommentarer
Postat av: J TO THE ENNY

Remember vad Moggisch lärde oss?: Titta i pannorna på folk och inte i ögonen! Då slipper du ögonkontakt men publiken tror ändå att du kollar dom i ögonen.

2009-12-09 @ 22:50:44
URL: http://nochebuena.blogg.s
Postat av: Anonym

Så det är då bättre att se ut som att man är vindögd menar du?

2009-12-10 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0