Myskväll med mamma kan inte bli fel

Ja, vi åkte till valbo. Jag, Mr. Big toe även mamma och Simon följde med. Jag fick inte med mig så mycket hem. Jag letade mest nyårs prylar. Så ja. Jag fick med mig en klänning och dekorationer som lösnaglar bland annat.

Nu är det ännu en dag närmre nyår. Och frågan lider fortfarande... Vad ska jag och mina vänner hitta på? Paniken växer kan jag tala om. Men det jag vet. Det är att vi kommer ha kul vilket som. Om vi äter middag, festar, myser eller precis vad som helst. Så kommer det bli bra. För det blir oftast så och nyår (vilket alltid är överskattat) måste bli bra. Så är det ju bara.

Just nu blir det film med mamma. Vad kan det bli kanske? Det är hon som väljer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärtis , du hade ju redan köpt en nyårsklänning, typ lila ? eller har jag fel då ? hehe..

och vi kommer få det kanon vad vi än gör som vanligt :) <33

2009-12-29 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0