Goodnight, travel well

Gick tidigt i säng i kväll, klockan halv tio. Men nyss vaknade jag av världens ljud. Av min bror spelar musik på hösta volym. Det kunde ni väl aldirg lista ut? He he.

Nu ska jag faktiskt lägga mig ner för att sova. Igen. Sovmorgonen har inte börjat för mig inte, det blir mer julklappshandling imorgon på förmiddagen och fösrt besikta bilen. Det är väl kanske det tråkigaste som finns?

Hur som haver, idag var jag en sväng till skopunkten och köpte skor. Sedan ned på stan och träffade Jenny, Emma och Jen lite snabbt, sedan hem till Joel. Jag fick då en julklapp. Förra året köpte han en kollektion av smycket, varav ett halsband och örhängen, och nu köpte han ringen till den kollektionen. Väldigt fint gjort.


Detta är ett julkort jag lyckats åstadkommit med i skolan.

Nu måste jag sova innan musiken slår på max volym igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0