Ge mig snö

Medan expoklasserna befinner sig i Stockholm för att kolla på julskyltningen sitter jag här hemma. Men jag har dock sett NKs skyltning för i år, plus att man ska väl julhandla snart så då åker man väl dit då? Även om jag ville följa med, men försov mig så klarar jag mig bra.
Det går att tänka positivt i det hela också, jag kan plugga! Det behövs, för jag har så mycket att göra innan den 22:a då vi får jullov.

Men vet ni vad? Det är julstämning inne i huset, belysningen, detaljerna och julig inredning. Men när vi kollar ut, var är vår vita vinter? Nu är det december och vi har ingen snö. Hur kommer då vår jul se ut? Grön? Det vill i alla fall inte jag. Jag vill faktiskt ha snö ute nu. Jag vill ha jul, mys, vinter, kallt och snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0