Change your mind

Nu tycker jag att skolan kan dö. Hejdå. Jag vill aldrig se dig mer. Skol jävel att ta kol på mig. Jag orkar inte, jag blir så less!

Har nu suttit i timmar och försökt lösa 5 ynka frågor. Vill ni veta hur många som är löst? Noll frågor. Nu kan jag säga att jag har tappat lusten att ens försöka. Jag orkar inte. Kan någon redogöra kortfattat om hinduismens uppkomst? Det kan inte jag. Så om du kan, skriv det gärna!

Men hur som, idag när jag var ute på min promenad så vurpade jag två gånger. Lite lagom pinsamt om någon såg mig, eller ja andra gången stod en äldre man bredvid mig och skratta. Men det var inte det jag skulle komma fram till. Eller var det något jag skulle komma fram till egentligen? Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0