Awesome

Jag bara njuter att få skriva ned detta i min blogg. Några tidiage inlägg står det om mitt MVG på uppgiften i Historia och idag skulle vi prata betyg om vårt grupparbete. När vi kommer dit är det första dom säger "Aja, detta ser ju inte bra ut", för lektionen innan sa dom att bara en grupp i hela klassen har uppnått betyget MVG. Och senare in på samtalet säger dom grattis till vårt MVG. Är jag inte grym? Två MVG på raken! Jag är så nöjd.

Hade en intervju med 4 till tjejer i klassen med en lärarpraktikant och hon ställde några frågor och vi svarade, och pratade med varandra och så. Det var kul och gick bra. Vi kunde mer än vad vi trodde, vi är grymma! Det varade inte så länge, i ca 1 timme.

Ringde mamma och berättade och hon blev så glad så vi åkte och käkade på Kina. Jag, hon och Simon. Det var inte lite gott. Plus att jag har fixat min närvaro från apun förra året. Har varit lite slarvig med det.

Hur som haver, jag känner att skolan är roligare och går bättre nu när det går så bra för mig. Så nu känner jag mig motiverad till att göra talet i svenska Nationella imorgon. Jag ska öva på det ikväll och bara hoppas att det går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0